przestrzenny wymiar informacji

Partnerzy

Wsparcie techniczne

Zawsze dostępna pomoc techniczna

Uzytkownik usługi SELECT może korzystać z dwóch poziomów pomocy technicznej:

partner Bentley -  doradztwo, konsulting
Bentley Systems - pomoc w zakresie zagadnień związanych z oprogramowaniem
Pomoc techniczna Bentley jest dostępna online 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu, 365 dni w roku. Korzystac mogą Państwo z:

  • Elektronicznych pytań i odpowiedzi (FAQ) 
  • informacji technicznych i odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania , 
  • Web chat - sesje z analitykiem , 
  • E-mail, 
  • Telefon, 

W ramach usługi Bentley SELECT, wszyscy autoryzowani przez firmę użytkownicy mogą otrzymać pomoc techniczną w dowolnym czasie. Pracownicy pomocy technicznej to eksperci w programach firmy Bentley przygotowani aby utrzymać Państwa wydajność podczas udzielania odpowiedzi na pytania techniczne.

Samoobsługowa część strony SELECT Services Web została zaprojektowana taka by natychmiast udostępniać zasoby techniczne wraz z instrukcją ich stosowania. Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania techniczne znajdują się w elektronicznej wersji tzw. FAQ. Czyni to szukanie odpowiedzi na pytania techniczne prostą czynnością.

Pomoc techniczna w firmie SHH jak i Bentley jest przygotowana na odpowiadanie na Państwa zapytania taka by użytkownicy mogli pracować z maksymalną wydajnością i produktywnością.